Гарантія та сервіс
Гарантійний ремонт товару
Гарантію на виріб дає завод-виробник. Гарантійний ремонт здійснюють представники заводу-виробника (сервісні центри), адреси яких вказані у гарантійному талоні.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, заповнений відповідно до вимог виробника. Обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу, дата введення в експлуатацію та ким виконані роботи з введення в експлуатацію (для котлів та колонок).
Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі перевіряється під час передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або інструкцією з експлуатації цього виробу.
Гарантійний талон зберігається протягом усього терміну експлуатації товару.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
порушення безпеки гарантійних пломб;
наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця або третіх осіб;
порушень правил експлуатації, що викладені в інструкції;
несанкціонованого ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкції чи схеми товару;
використання товару за призначенням;
неправильно заповненого гарантійного талону.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі пошкодження:
випадкові ушкодження (дефекти з вини покупця);
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
пошкодження, що з'явилися внаслідок неакуратного відношення або використання (запиленість, механічне пошкодження, потрапляння сторонніх предметів, дія рідин, не витриманий температурний режим);
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі;
пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовується даний товар або ушкодження, спричинені внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
Сервісне обслуговування
Для тривалої експлуатації теплотехнічного обладнання та особливої важливості є сервісне обслуговування.
Профілактичні роботи дозволяють:
забезпечити паспортні характеристики обладнання (ККД, потужність, витрата електроенергії та газу) протягом тривалого, багаторічного періоду експлуатації;
своєчасне промивання теплообмінника дозволяє збільшити його термін служби та зменшити витрати газу на підігрів води;
своєчасно замінити деталі, що зносилися, і тим самим запобігати аваріям, які мають властивість відбуватися в самий невідповідний момент - тобто. при найсильніших морозах, коли обладнання працює на повну силу.
Пропонуємо Вам повний спектр послуг з гарантійного, післягарантійного та сервісного обслуговування обладнання, що продається.