Гарантія та сервіс

Гарантія та сервіс
Гарантійний ремонт товару
Гарантію на виріб дає завод-виробник. Гарантійний ремонт здійснюють представники заводу-виробника (сервісні центри), адреси яких вказані у гарантійному талоні. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, заповнений відповідно до вимог виробника. Обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу, дата введення в експлуатацію та ким виконані роботи з введення в експлуатацію (для котлів та колонок). Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі перевіряється під час передачі товару покупцю. Комплектність виробу визначається описом виробу або інструкцією з експлуатації цього виробу. Гарантійний талон зберігається протягом усього терміну експлуатації товару. Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

порушення безпеки гарантійних пломб; наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця або третіх осіб; порушень правил експлуатації, що викладені в інструкції; несанкціонованого ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкції чи схеми товару; використання товару за призначенням; неправильно заповненого гарантійного талону.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі пошкодження: випадкові ушкодження (дефекти з вини покупця); ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); пошкодження, що з'явилися внаслідок неакуратного відношення або використання (запиленість, механічне пошкодження, потрапляння сторонніх предметів, дія рідин, не витриманий температурний режим); пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі; пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі; ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовується даний товар або ушкодження, спричинені внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів; пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Сервісне обслуговування
Для тривалої експлуатації теплотехнічного обладнання та особливої ​​важливості є сервісне обслуговування.
Профілактичні роботи дозволяють:
забезпечити паспортні характеристики обладнання (ККД, потужність, витрата електроенергії та газу) протягом тривалого, багаторічного періоду експлуатації; своєчасне промивання теплообмінника дозволяє збільшити його термін служби та зменшити витрати газу на підігрів води; своєчасно замінити деталі, що зносилися, і тим самим запобігати аваріям, які мають властивість відбуватися в самий невідповідний момент - тобто. при найсильніших морозах, коли обладнання працює на повну силу. Пропонуємо Вам повний спектр послуг з гарантійного, післягарантійного та сервісного обслуговування обладнання, що продається.